Veelgestelde vragen
  1. Hoe plaats ik een bestelling?

    • Antwoord: Fantastisch dat je bij ons wilt bestellen! Ga naar de pagina van jouw favoriete artikel en klik op ''In winkelwagen''. Vul daarna met plezier jouw verzendgegevens in en begeef je naar de betaalomgeving. Vanaf daar gaan wij vol enthousiasme aan de slag met jouw bestelling, met liefde en zorg.

  2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    • Antwoord: Bij Tocame willen we dat je zo snel mogelijk van jouw aankoop kunt genieten! We streven naar een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Begrijp alsjeblieft dat vertragingen door vervoerders buiten onze controle vallen, maar we doen ons best om dit tot een minimum te beperken.

  3. Wat doe ik als het artikel defect blijkt te zijn?

    • Antwoord: Oeps, dat is niet de ervaring die we voor ogen hebben! Neem alsjeblieft onmiddellijk contact met ons op via info@tocacommerce.nl, en we zullen er alles aan doen om het snel op te lossen.

  4. Hoe kan ik een artikel retourneren?

    • Antwoord: Jouw tevredenheid staat voorop! Bij erotische artikelen vervalt het retourrecht na het verwijderen van de folie. Als je besluit het product niet te houden na het bekijken van de buitenkant van de verpakking, mag je het retourneren. Helaas is retourneren na opening niet mogelijk vanwege hygiënische redenen. Voor het retourneren van een artikel in de verpakking, stuur een e-mail met als onderwerp 'Retour', gevolgd door je ordernummer, naar info@tocacommerce.nl.

  5. Op welke manieren kan ik betalen?

    • Antwoord: Bij Tocame bieden we jou gemak! Kies uit diverse betaalopties zoals iDEAL, Apple Pay, Google Pay, Mastercard, Visa, Unium Pay, en Paypal.

  6. Wat zijn de verzendkosten?

    • Antwoord: Geweldig nieuws! Verzending naar Nederland is gratis bij een bestelling boven €30,00. Voor onze vrienden in België is verzending gratis bij een bestelling boven €50,00.

  7. Wat zijn de algemene voorwaarden?

    • Antwoord: Jouw gemoedsrust is belangrijk voor ons! Bekijk onze algemene voorwaarden op onze website onder het kopje 'Algemene Voorwaarden'.

  8. Wat is de reactietermijn?

    • Antwoord: We horen graag van jou! Als je ons een e-mail stuurt, mag je binnen 1 tot 2 werkdagen een reactie verwachten. Jouw vragen zijn onze prioriteit!

  9. Is het ook mogelijk om mijn order per brievenbuspost te ontvangen?

    • Antwoord: Helaas, door het formaat van onze verpakkingen is dit niet mogelijk. Maar we beloven dat jouw bestelling met zorg wordt behandeld!

  10. Wordt mijn bestelling ook bij de buren afgeleverd?

    • Antwoord: Nee, dat doen we niet zonder jouw toestemming! Als de bestelling niet in ontvangst wordt genomen, zal de bezorger het op een later moment opnieuw proberen of het pakket meenemen naar een centraal afhaalpunt.

  11. Hoe ziet de verpakking van mijn bestelling eruit?

    • Antwoord: Jouw privacy is voor ons van groot belang! Al onze producten worden discreet verzonden in een doos zonder kenmerken van erotische artikelen.

  12. Wat staat er op mijn bank- of creditcardafschrift?

    • Antwoord: Geen zorgen, jouw discretie is gegarandeerd! Op jouw afschrift zie je "Toca Commerce," ons moederbedrijf. We begrijpen het belang van discretie en willen niet dat de aard van de producten zichtbaar is op het afschrift.